Πανελλαδική Καμπάνια Πρόληψης

Υλοποίηση επικοινωνιακής καμπάνιας ευαισθητοποίησης για το ευρύ κοινό  σε δύο φάσεις:
Η 1η φάση (Ιούλιος 2015) στηρίχθηκε στο τηλεοπτικό σποτ «Πόσο θα περιμένεις, πριν μιλήσεις» που προτρέπει τα μέλη της κοινωνίας να μιλούν όταν γνωρίζουν κάτι. (https://www.youtube.com/watch?v=oSIZwGmJo6g) Μεταδόθηκε 850 φορές, σε όλα τα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας και υπολογίζεται ότι το παρακολούθησαν 5.000.000 τηλεθεατές ηλικίας 18-65 ετών.

Η 2η φάση (Ιούλιος – Αύγουστος 2017) στηρίχθηκε στο τηλεοπτικό σποτ «Κρυφτό», που προβάλει  το μήνυμα ότι για κάποια παιδιά το παιχνίδι δεν είναι πάντα παιχνίδι. (https://www.youtube.com/watch?v=6ms7AsqrAZ0) Μεταδόθηκε 1.150 φορές σε όλα τα κανάλια πανελλαδικής εμβέλειας και υπολογίζεται ότι το παρακολούθησαν περισσότεροι από 6.000.000 τηλεθεατές ηλικίας άνω των 25 ετών.