Το ΕΛΙΖΑ, έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην επικοινωνίας της Γραμμής ΕΛΙΖΑ 10454. Με το μήνυμα «Πόσο θα περιμένεις μέχρι να μιλήσεις», πραγματοποίησε μια συντονισμένη προσπάθεια να ευαισθητοποιήσει την κοινή γνώμη και κυρίως τους επαγγελματίες που εργάζονται κοντά σε παιδιά, για την αναγκαιότητα να αναφέρονται και να μην αποσιωπώνται περιστατικά με υποψία παιδικής κακοποίησης η παραμέλησης.
Η διάδοση του μηνύματος αυτού πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια της τηλεόρασης, του ραδιοφώνου, των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, του μετρό, των λεωφορείων και των τρόλεϊ.
Πιο συγκεκριμένα, δημιουργήθηκαν αφίσες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης, οι οποίες απεστάλησαν σε 2.500 χώρους όπου επαγγελματίες συναναστρέφονται με παιδιά και μπορούν να βρεθούν αντιμέτωποι με ένα περιστατικό κακοποίησης ή παραμέλησης, όπως σχολεία, βρεφονηπιακούς σταθμούς, παιδιατρικά ιατρεία, παιδιατρικές κλινικές, δήμους κ.α., ενώ παράλληλα αξιοποιήθηκαν και για υπαίθρια διαφήμιση (στάσεις λεωφορείων, μετρό κλπ.), καθώς και στα social media.
Το μήνυμα του ΕΛΙΖΑ διαδόθηκε μέσω των social media σε 1.395.976 χρήστες.
Επιπλέον, δημιουργήθηκαν μονόλεπτα βίντεο, στα οποία πρωταγωνιστούν 4 επαγγελματίες που βρίσκονται κοντά σε παιδιά. Οι επαγγελματίες εκφράζουν τις ανησυχίες τους για το πώς να μιλήσουν σε μία ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ και το εάν αυτό θα εκθέσει το παιδί σε μεγαλύτερο κίνδυνο. Τα βίντεο αξιοποιήθηκαν επίσης στα social media, επιτυγχάνοντας 1.951.717 προβολές
Την επικοινωνιακή καμπάνια πλαισίωσαν επίσης τηλεοπτικό και ραδιοφωνικό σποτ.
Ευχαριστούμε ολόψυχα τους συνεργάτες μας στη διαμόρφωση και τη διάδοση του μηνύματος: TEMPO OMD, ADVENGERS, The Newtons, Interbus A.E.. Επίσης, ευχαριστεί τους συμμετέχοντες – πρωταγωνιστές των αφισών και των βίντεο.